Ekonomi

Perion ve Way.io programatik DOOH genişlemesi için ortaklık kurdu

NEW YORK & TEL AVİV, İsrail – Perion Network Ltd. (NASDAQ:TASE: PERI), dünyanın en büyük dijital ev dışı (DOOH) pazarına girmek için Çinli reklam teknolojisi şirketi Way.io ile ortaklık kurdu. Statista’ya göre bu hamle, Çin’in DOOH pazarının 2024 yılında 5,2 milyar dolara ulaşacağı tahmin edilirken geldi.

Ortaklık, Alibaba, Baidu ve Tencent’i ortakları arasında sayan Way.io’nun programatik DOOH reklamcılığı için Perion’un Hivestack Tedarik Tarafı Platformu’ndan (SSP) yararlanmasına olanak tanıyor. Hivestack’in Çin’in önde gelen 16 DOOH medya sahibiyle entegrasyonu, Way.io’ya 93.000’den fazla sitede 203 milyar gösterim üretme kapasitesine sahip 1 milyondan fazla ekrandan oluşan kapsamlı bir ağa erişim sağlıyor.

Way.io’nun müşterileri ilk kez programatik DOOH kampanyalarını hem yurt içinde hem de küresel olarak etkinleştirebilecek ve çok çeşitli reklam sezonları aracılığıyla kitlelere ulaşabilecek. Bu işbirliği, Perion’un Brezilya’daki son girişimlerini de içeren küresel ayak izini genişletme stratejisinin bir parçasıdır.

Perion CEO’su Tal Jacobson, stratejik işbirliğinin Çin’in dijital ortamı için önemli bir adım olduğunu ve küresel dijital DOOH özelliklerine erişim sunduğunu vurguladı. Hivestack Çin Genel Müdürü Aileen Ku, ortaklığın Çinli markaların premium DOOH envanteri aracılığıyla müşterilerle etkileşim kurmasına yardımcı olma rolünü vurguladı.

Way.io Kurucusu ve CEO’su Derek Du, ortaklığın Way.io’nun programatik erişimini geliştirdiğini ve DSP+DOOH dijital çağına resmi girişini işaret ettiğini belirtti. İşbirliğinin yenilikçi medya reklamcılığı formatları ve veri odaklı reklam yerleşimleri sunması bekleniyor.

Perion, şirketin talep ve arz varlıklarını birbirine bağlayan akıllı HUB (iHUB) aracılığıyla reklamverenleri başlıca dijital kanallarda tüketicilerle buluşturuyor. Way.io, reklam verimliliğini ve performansını optimize etmeyi amaçlayan nicel algoritmalarla desteklenen programatik reklamcılık çözümlerinde uzmanlaşmıştır.

Basın açıklamasına göre bu ortaklık, Perion ve Way.io’nun küresel dijital reklamcılık alanında yenilik yapma çabalarının bir parçasıdır.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort